RPG Etherness
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

RPG Etherness

Šamani, čarovniki, volkodlaki in vampirji na istem otoku
 
KazaloPortalLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava

 

 Sposobnosti glede na ranke

Go down 
AvtorSporočilo
Jade MacKenzie
Vodja klana
Jade MacKenzie


Število prispevkov : 460
Join date : 25/12/2009

Sposobnosti glede na ranke Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Sposobnosti glede na ranke   Sposobnosti glede na ranke Icon_minitimeNed Jan 03, 2010 4:16 pm

VAJENKA/VAJENEC

Šamani
Vsi šamani lahko s pomočjo astralne projekcije opazujejo dogodke v bližini okrog 15 minut, izdelajo osnovni zdravilni napoj in mazilo, ki pomagata pri lažjih poškodbah in plitvih ranah ter naredijo preprost talisman za srečo.
Astralna projekcija ~ lahko opazujejo bolj oddaljene dogodke slabe pol ure.
Zdravilci ~ lahko z napoji in mazili zdravijo lažje poškodbe, srednje globoke rane in preproste zlome.
Izdelovalci talismanov ~ lahko izdelajo bolj zapletene talismane, ki prinašajo srečo lastniku ter odvračajo nesrečo od celega prostora v katerem se nahajajo.

Čarovniki
Ogenj ~ lahko pričara plamen na konici prsta in majhen ogenj na svoji dlani. Lahko pričara majhno ognjeno kroglo, ki jo lahko vrže do dveh metrov daleč.
Voda ~ lahko pričara tanek curek vode iz svojega prsta in vodno kroglo na svoji dlani. Lahko nadzira do dva litra katere koli tekočine.
Zemlja ~ lahko pričara tanke ovijalke iz konic svojih prstov in nadzirajo skale v velikosti človeške glave. Lahko sprožijo manjši plaz.
Zrak ~ lahko pričara zračni mehurček, ki omogoča dihanje pod vodo do pol ure in nadzira šibkejše sunke toplega ali hladnega vetra. Lahko prikliče manjši zračni vrtinec.

Vampirji
Njihova hitrost, gibkost in sluh so na tretjini končnih sposobnosti. Enako velja za njihovo spretnost z orožjem ali orodjem. Njihov šarm še ni dokončno razvit, zato si z njim lahko kupijo zgolj toliko časa, da sežejo po orožju ali kako drugače prvi napadejo. Razen v primeru, da naletijo na zelo dovzetnega nasprotnika. Ne glede na to kako dolgo strmijo v koga, ga niso sposobni paralizirati. Njihove rane se celijo precej dlje kot pri starejših vampirjih, s pomočjo telekineze pa lahko premikajo (»mečejo«) manjše predmete kot so knjige, kamenje v velikosti dveh pesti in ostale stvari podobne velikosti (velikosti, ne teže!). Poleg tega lahko za nekaj trenutkov na mestu lebdijo slab meter visoko.

Volkodlaki
Njihova moč in hitrost ter izostrenost voha so na tretjini končnih sposobnosti. Za sporazumevanje z ostalimi volkodlaki v volčji formi potrebujejo nekoliko več časa. Za seboj še vedno puščajo veliko sledi in se skrijejo komaj kaj boljše od drugih vrst.
V volčji formi lahko na svojo stran pritegnejo manjše živali kot so zajci in veverice, včasih pa jim uspe prepričati tudi kakšno lisico.
Kot empati čutijo osnovna, temeljna čustva drugih (jeza, veselje, strah) in ne morejo preprečiti vpliva teh čustev nase.


POLNOPRAVNA ČLANICA/POLNOPRAVEN ČLAN

Šamani
Vsi šamani lahko s pomočjo astralne projekcije opazujejo dogodke v bližini okrog 15 minut, izdelajo osnovni zdravilni napoj in mazilo, ki pomagata pri lažjih poškodbah in plitvih ranah ter naredijo preprost talisman za srečo.
Astralna projekcija ~ lahko opazujejo dogajanje kjer koli na otoku slabo uro.
Zdravilci ~ lahko z napoji in mazili zdravijo srednje težke poškodbe, globoke rane in bolj komplicirane zlome.
Izdelovalci talismanov ~ pri izdelavi talismanov znajo uporabiti tudi drago kamenje, ki se skriva v gorah in znajo izdelati talisman, ki lahko lastnika vsakih nekaj minut zaščiti pred fizičnimi poškodbami.

Čarovniki
Ogenj ~ lahko pričara plamen na konici prsta in srednje velik ogenj na svoji dlani. Lahko pričara srednje veliko (velikost moške pesti) ognjeno kroglo, ki jo lahko vrže do petih metrov daleč.
Voda ~ lahko pričara tanek curek vode iz svojega prsta in srednje veliko vodno kroglo na svoji dlani. Lahko nadzira do pet litrov katere koli tekočine.
Zemlja ~ lahko pričara srednje močne ovijalke iz konic svojih prstov in nadzira skale, ki so pol tako velike kot on/a. Lahko sproži srednje velik plaz.
Zrak ~ lahko pričara zračni mehurček, ki omogoča dihanje pod vodo do ene ure in nadzira srednje močne sunke toplega ali hladnega vetra. Lahko prikliče srednje velik zračni vrtinec.

Vampirji
Njihova hitrost, gibkost in sluh so na dveh tretjinah končnih sposobnosti. Enako velja za njihovo spretnost z orožjem ali orodjem. Njihov šarm je že zelo dobro razvit in skoraj vsakega nasprotnika so sposobni prepričati, da jim ne stori nič žalega. Če naletijo na zelo dovzetnega nasprotnika so ga/jo z nekoliko sreče sposobni prepričati, da jim pomaga. Z dobro koncentracijo lahko paralizirajo katero koli žival in pripadnike drugih vrst, ki so manj izkušeni kot oni (imajo nižji rank). Njihove rane se celijo skoraj tako hitro kot pri starejših vampirjih, s pomočjo telekineze pa lahko premikajo (»mečejo«) srednje velike predmete kot so različni kosi pohištva in ostale stvari podobne velikosti. Lahko lebdijo dlje časa in se v zraku tudi premikajo nekaj metrov v vsako smer.

Volkodlaki
Njihova moč in hitrost ter izostrenost voha so na dveh tretjinah končnih sposobnosti. Z ostalimi volkodlaki se v volčji formi sporazumevajo popolnoma tekoče. Za seboj puščajo komaj opazne sledi in so že zelo dobri v prikrivanju.
V volčji formi lahko na svojo stran pritegnejo srednje velike živali kot so srne in volkovi, manjše živali pa lahko prepričajo v kar koli.
Kot empati čutijo tudi bolj zapletena čustva drugih, kot sta hrepenenje in obžalovanje ter so se sposobni upreti vplivu tujih čustev, razen, če so zelo močna.


LEGIONARKA/LEGIONAR

Šamani
Vsi šamani lahko s pomočjo astralne projekcije opazujejo dogodke v bližini okrog 15 minut, izdelajo osnovni zdravilni napoj in mazilo, ki pomagata pri lažjih poškodbah in plitvih ranah ter naredijo preprost talisman za srečo.
Astralna projekcija ~ lahko opazujejo dogajanje kjer koli želijo slabi dve uri.
Zdravilci ~ lahko z napoji in mazili zdravijo težke poškodbe, skoraj smrtne rane in še tako komplicirane zlome.
Izdelovalci talismanov ~ pri izdelavi talismanov znajo uporabiti tudi drago kamenje, ki se skriva v gorah in znajo izdelati talisman, ki lahko lastnika vsakih nekaj minut zaščiti pred škodljivo magijo.

Čarovniki
Ogenj ~ lahko pričara plamen na konici prsta in velik ogenj na svoji dlani. Lahko pričara veliko (velikost dveh pesti) ognjeno kroglo, ki jo lahko vrže do sedem metrov daleč in zaneti ogromen požar.
Voda ~ lahko pričara tanek curek vode iz svojega prsta in veliko vodno kroglo na svoji dlani. Lahko nadzira do sedem litrov katere koli tekočine v bližini zadostne količine vode (npr. jezera) povzroči kar lepo poplavo.
Zemlja ~ lahko pričara močne ovijalke iz konic svojih prstov in nadzira skale, ki so tako velike kot on/a. Lahko sproži velik plaz in povzroči potres tretje stopnje.
Zrak ~ lahko pričara zračni mehurček, ki omogoča dihanje pod vodo do dveh ur in nadzira dovolj močne sunke toplega ali hladnega vetra, da katero koli vrsto premakne za nekaj metrov. Lahko prikliče velik zračni vrtinec in povzroči do 20 stopinj temperaturne razlike.

Vampirji
Njihova hitrost, gibkost in sluh so na vrhuncu. Enako velja za njihovo spretnost z orožjem ali orodjem. Njihov šarm je popolnoma razvit in vsakega nasprotnika so sposobni prepričati v kar koli kar ni popolnoma v nasprotju z njihovo naravo. Da jim ne storijo nič žalega so sposobni prepričati tudi tri nasprotnike hkrati. Z dovolj dolgim očesnim stikom (približno 5 sekund) lahko paralizirajo katero koli žival in pripadnike drugih vrst, ki so enako izkušeni kot oni (imajo enak rank). Njihove rane se celijo zelo hitro, s pomočjo telekineze pa lahko premikajo (»mečejo«) katere koli predmete, ki niso močno pritrjeni – ne morejo izruvati drevesa in ga vreči, razen če gre za čisto mlado drevo, ki še nima globokih korenin, ali pa je drevo že napol izruvano. Lahko lebdijo v katero koli smer na najvišji višini metra in pol ter v zraku ostanejo dobre pol ure.

Volkodlaki
Njihova moč in hitrost ter izostrenost voha so na vrhuncu. Z ostalimi volkodlaki se v volčji formi sporazumevajo popolnoma tekoče. Za seboj ne puščajo skoraj nobenih sledi in se skrijejo kjer koli.
V volčji formi lahko na svojo stran pritegnejo katero koli žival. Srednje in manjše živali lahko prepričajo v kar koli, pri večjih pa so uspešni z nekoliko več truda.
Kot empati čutijo vsa zapletena čustva drugih in so se sposobni popolnoma upreti njihovemu vplivu.
Nazaj na vrh Go down
https://rpgetherness.slovenianforum.com
 
Sposobnosti glede na ranke
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
RPG Etherness :: Dobrodošli :: Vse kar morate vedeti-
Pojdi na: